Klaar?

  • Heb je alle opdrachten goed uitgevoerd? 
  • Heb je alle opdrachten afgegeven?
  • Heb je de evaluatiecriteria goed bekeken?

 

Dan zou je als acteur de volgende competenties ontwikkeld hebben:

 

KENNIS

- De acteurs kennen het storyboard (Verloop van de Franse Revolutie).

- De acteurs kennen de hoogtepunten in het verloop van de Franse Revolutie.

- De acteurs kennen alle begrippen uit de scenariostudie (Begrippenlijst.docx (12,4 kB)).

 

VAARDIGHEDEN

- De acteurs kunnen alle scenes plaatsen in tijd en ruimte.

- De acteurs kunnen de gebeurtenissen in chronologische volgorde plaatsen.

- De acteurs kunnen schematisch werken (met schema's en een storyboard).

- De acteurs kunnen alle scenes plaatsen binnen de domeinen van de socialiteit.

- De acteurs kunnen hun auditieopdracht maken met zo min mogelijk spellingsfouten.

- De acteurs kunnen een cartoon historisch kritisch bekijken.

- De acteurs kunnen cartoons linken met de Franse Revolutie.

- De acteurs kunnen een rollenspel maken en uitvoeren.

- De acteurs kunnen creatief zijn in de uitvoering van hun auditieopdracht.

- De acteurs kunnen een humoristische boodschap overbrengen.

- De acteurs kunnen in groep werken.

- De acteurs kunnen zich inleven in de tijdsgeest van de Franse Revolutie.

- De acteurs kunnen informatie opzoeken op het internet.

- De acteurs kunnen de gepaste bronnen selecteren en de nodige informatie er uit halen.

 

ATTITUDES

- De acteurs tonen durf in het brengen van hun auditieopdracht.

- De acteurs werken de opdrachten volledig uit.

- De acteurs vullen de scenes correct in.

- De acteurs letten op hun uitspraak bij het uitvoeren van de auditie.

- De acteurs leveren op tijd hun auditieopdracht binnen.

- De acteurs zetten zich effectief in bij de uitvoering van hun auditieopdracht.

- De acteurs vertonen voldoende enthousiasme bij de uitvoering van hun auditieopdracht.